CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

like like like . :)

Monday, December 27, 2010

12/24/2010 - 12/26/2010

secret recipe *penahan lapa keji
  • 12/24/2010 - waaa ! hapy nye ! hahaha . trip to PERLIS ! wat ape p sne ? jaohh kan ? hoho , ape kesah . THE BEST trip woo ! hahaha , p sne anta sepupu bertunang ! isyy , pilih yg dekat-2 dah lah . nie tak . belah-2 sne dye amik . haha . tape2 . leh jln2 rite ? BHAHAHHA leh bayang tak 10 jam duduk lam kete ? aduishh benti un 2 3 kali jea . perghh ! sakit bontot aku nie ! :) . hahahaha . bertolak pagi smpi petang . perghh ! ya allah ! gilo gilo gilo ! da smpai blake PENAT , LENTOK , BEPUSING-2 . hhaha . siann ! malam uh , p makan . punye lah TAK SEDAP . adoii . telan jea lah kan ? errr ! then , dah smpai umah , ayah aku sesat . perghh ! smpi ke bandar KUALA PERLIS drg g doe . huh ! aku doh risau doh . mne lah fam aku nie . cuak kot ! :') . huh ! dekat 1 jam lebeyh aku tunggu drg ! grr ! then , aku tydo , bile tersedar drg dah blik . haha . alhamdulillah . then , lepak2 jap nan mak sedare aku . borak-2 sal DSRL , SMPI MNE DRG TADI . . huh ! aku dah takleh tydo dah patu , haishh ! dah lah besok pagi-2 nak kene bangun . haha . kul 2 lebeyh baru tydo . :(
  • 12/25/2010 - waaa ! pagi2 dah nak kene bgn ! aku dah bgn then tydo blik ! haha . wat ape bgn awl-2 ! nantok doe ! dah lah malam uh dok leh tydok ! huh ! ayah aku 4 5 kali kol ! adoii . mengaco bebenor lerr ! haih ! bile aku bangun , tengok-2 dorg dah SIAP . bohhh ! lambat kea aku bangun ? haha , baru pukul bape . lekk ah ! haha perhh ! org laki-2 doh tunggu kat bwh . dah PIN2 kete lg . aku ? ta mandi lagi . HAHHA . bengong ! mule ahh . org len dah turun doh . aku ? hahah  angah : cepat , cepat , cepat ! nanti kene tinggal ! *pdhl dye ta mndi jugok lg . haha aku : angah , lek lah . kite ta mndi ag kan ? mcm dorg tau umah pengantin . hahhaha angah selok ketawe . kihkihkih , then , dah cepat-2 siap , p turun ! dah lah umah tinggi ! nak kene turun naik ! adoii , kurus kejap ! haha . kejap jea kan ? hihihi then , da turun , posing-2 kejap , menggedik-2 kejap . baru p umah ppuan uh . da smpai , masuk umah . then , dgr pakcik-2 sekalian cakap . perghh ! bapok lah lame ! haihh ! aku dah lah nantok . haihh . then , dah abis cakap , kiterg kua . p makan . mak dye ajk makan . :)) . hee . iloike ! :) haha . da abis makan sume , pose-2 jap then , amik hantaran baru balik . da smpai umah , na patah kaki aku . nak naek tangge lagi . huh ! da smpai ingat kan leh lah tydo kejap , rupe-2 nye , naek ats , sembahyang then , p PADANG BESAR ! huh ! ta penat kea ? adoii . dari petang smpi kea malam kua ! adoii . na pengsan ase ! haihh ! tape-2 . best kan ? seb bek best . hihihi . da puas jalan-2 , mlm uh p makan . perghh ! bapak gilo rame ore ! isyy . dah lah aku lapa . tape-2 . KEK SECRET RECIPE penahan lapa aku . haha . kek tuh same nan kek yg aku dpt tyme befday aku ! haha . muak doh nok makang ! haha , then , dorang nie order lah , ikan siakap *kot . 6 ekor . msk laen-2 . ketam lah , MENTARANG @ MENGKARUNG !! hahahha . keji ! haihh ! drg mkn puas-2 . aku dah lah sakit perut , nantok , penat . drg leh agy duk rilek-2 , lepak-2 . hishh . cepat lah balek weyhh ! aduii . da smpai uh , lepak-2 luhh , borak-2 . :) . *hobby kami <3 . haha . aku blik uh , na terjatuh doh . penat gle weyh ! huh ! tydo2 ! bes0k , kul 7.00 pagi na gerak dah ! bye PERLIS . hello KUANTAN ! :)
  • 12/26/2010 - waaa ! kul 6 lebeyh aku doh bangun , takut kene tinggal wok ! HAHA . senget jea . dalam mase nak cepat tuh , leh pulak men berebut-2 bilik air nak mndi . blake takot kene tinggal . haha . men tolak-2 plak . hishh , jatuh sje jea . sabo skit yea . haha :) , then , dekat-2 pukul 7 blake ade kat bwh doh . dengan barang nye byk ! isyy . haha . lawakk doe tengok drg . tyme ktrg turun , tadok org lagi . dah lame skit baru laki turun . haha . takut pny pasal . haha . xD . da siap sume , baru gerak p PEKAN RABU ! aku selekeh p sne ! haha . sakai '== , BHAHAHAHAHA . :) dah sampai , makan-2 dulu . haha . makan jea keje . lapoo ! nok buak guane ! :) da mkn , baru lah masuk at pekan rabu tuh . MEMBELI sje korg ork ? doh lah kete doh penuh ! makin byk korg beli . haha . lantak lah . bukan duit aku . :) then , dah lepas beli sume , baru gerak . bohh ! da gerak uh . kawan ayh aku sakit perut ! teruk lo ! adoii , hampir setiap R & R kite benti kan ? siann ! lepas srg-2 sakit perut ! ape sebab ? haa ! korang kan mkn ape nme natang uh , MENTARANG ? MENKARUNG ? haha . tuh lah , mkn ta ingat dunie ! kikiki . siann ohh . kawan ayh aku dah nak pitam dah . first dye sakit , second , mak aku , third , abg oly , then , sepupu aku yg tunang uh . sepupu aku sorg lg ta sakit lg tyme tuh . dye sakit tyme dekat temerloh . tp , ktrg ta follow dye jln . dye jln dlu . ktrg lambat ckit , hee  , dah setiap R & R nak kene benti cmne ? kul bpe nak smpai . kwn ayah aku tuh kate , kul 8 mlm okeyh lah smpai . alik-2 , 1 pagi jugok smpai . tuh lah . len kali , dah tau mende tu kureng masok , JANGAN mkn . abg oly ckp , tyme dye mkn bende tuh , dye rase pasir kat tekak dye ! eee ! apelah awok ni ! da tau , mkn lg byk kan ? isy3 ! haha . tyme kat R & R TAPAH , benti c2 bapak gilo lamo . dah lah jln jem . adoii . drg ingat na tydo mne-2 hotel jea dlu , takpun , tydo kat R & R tuh jea dlu . bab , blake ta sehad . tak pun , check in HOSPITAL ! hahah . , mengong-2 jea otak kauorg nie kan ? bestt! :) haha . lawak doe tengok drg , pas sorang-2 masok tandas . dah lepas srg kua , na gerak , yg laen pulak msk . doh guane na gerak , haha . :p kelakar pulak ase ! ta bek lah farah ! haha . adoii , penat aku gelak tau tak ! isy3 . da lepas benti TAPAH , benti R & R len pulak . setiap R & R mang KENE benti lah . hihihi . siann ! yg abg oly nie , dah lentok abis lam kete . haha . siann3 ! adoii . lepas tuh , gerak then , bnti R & R genting sempah pulak ! haha . lame jugak benti c2 . dah lah penat , penat gelak , sakit badan , nantok . :) , tape2 . bia lambat asl selamat rite ? :) yg kawan ayh aku nie , dah 5 KALI tuka kain pelekat ! huhu , siann ! ag un , dye yg order natang uh ! errr ! aku baru nak pejam mate , tengok-2 dah smpai umah . huh ! alhamdulillah ! org yg sakit perut tuh blake demam . :) . huh ! penat lah tulis , bye-2
  • lesson : jangan makan seafood tyme kite jalan jaoh . then , jangan mkn mende yg kite dah tau tak masak . , hee
  • tak sempat na p berkelah at genting , ta sempat na p KUALA KANGSAR . haha . next year kite pegi lagi kan ? yeahh ! kite naek penang n langkawi plak ek ! ehehe , :) . THE BEST trip ! 

0 comments: