CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

like like like . :)

Monday, January 24, 2011

adoii

ehhh , kenapa nie ? hmm , tadi en , aku p ngaji en . da abis ngaji , aku lepak bwh . sore2 je malam nie . dah lah fon ta bwk . sumbat sore ! haihh , patu , drg turun . lepak2 jap nan **** . patu , **** ckp , nak g ***** nan gem0k to . sebab , sebelum to , aku dah  rase laen mcm sgt malam tu , rase debar . haiyaa . patu , ****** suh kwn dye bg barang . aku tgk lah kan , barang ape . ya allah ! tengok2 , drg bg ape tah , yg utk paip to . yg besi . aku tak tau ape . patu , **** pegi dekat gemok to , **** tny mne barang dye sume , gemok tu ade amik kea ape sume . sore gemok tu , ketar2 . HAHHAHA . takut kea ? bodoh ! --' patu , aku tengok jea lah . sumpah ckp , bafak gile takut . muke **** bapak gile serius ! hadoii , aku rase nak nangis jea . ya allah . takut gile .  mane tak takut , kawan aku ! dah lah  kao pegang natang tu . bahaye tahu natang tu ? buad kalu kau kau bengang sgt ketuk muke dye , guane ? takke susah ? adoii , then , **** bengang ah , bab, gemok tu , buat2 tak tau . haiyaa . kalu kau amik , bg lah balik . miskin sgt kea ? belagak jea lebih ! fuck ! patu , kazen aku smpai , aku chow ahh . takut aku . gemok tuh pon bla . haiyaa . **** dah2 lah . bahaye kao buad mcm tuh . aku bukang nok sebok , tp , aku takut to jea . haiyaa . --' . macam2 laa .

0 comments: