CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

like like like . :)

Wednesday, February 16, 2011

abang ! :(

haihhh mu niy abang . sabo je lah . dalam masemase gni lah mu nak jatuh . adoi . jatuh motor parokk ! semalam , abang aku call ayh aku , then , abg aku ckpjatuh moto . patu ayh aku ckp kat aku ,

abah : adik , abang jatuh moto .
aku : ohh , sikit jea
abah : hm . sikit ape yea . berjahit jahit tu haa
aku : ohh , jahit . myb sikit jea kan ?
abah : isy awk niy
patu , mak aku kol abang aku , aku da laen mcm . then dah ckpckp tuh . mak aku tny
mak : ade kene jahit ke ? kat mane ?
abang : ade , kat bibir . err
aku : hamekk nok ! *smbil menjerit terkjut
abah : sikit kan ? *senyum2
aku : hmm 
mak : bpe jahitan ?
abang : 5 jahitan
mak : 5 ? *jerit . muke pucat
aku : *jerit . 5 ???? parokkk ! 
haihh , sumpah terkejut . patu , abang aku balik lah umah . haihh , balik muke minx simpatyhabis ! haihh , muke mnx kaki ade jugak . sabo jea lah . patu aku blik sch tadi , ayie n apis ade lepas umah aku . aku nak makan , aku dgr ayie ckp kat abang aku ,
ayie : faiz , kau makan mcm mne ?
abang : makan biase ah 
ayie : aku ade care . 
abang : ape ?
ayie : kau cari batang paip . patu , aku masuk batang tuh lam mulut aku , aku amik ayam , aku tiup masuk dalam mulut kau . jangan bg kene bibir . 
aku : *kat dapo selok ketawe .HAHHA
apis : HAHAHAHHAHA . oke jugak kan . haha
abang : nak buat guane , dah berlubang dah bibir aku , dah boleh tembus jari dah ni ,
aku : YA ALLAH ! sumpah takut ! hmm ,
ayie : ee! dah lah , takut aku
lahh , ayie takut kea ?hahah . sumpah laen muke ! hmm . jalan bawak sial betul lah ! ramai jatuh kat jalan tuh ! bodoh ! -.- abang kol kak eyka , ayie ckp 
ayie : kau tahu cite dah pyka ?
kak eyka : cite ? cite ape ? *myb dye ckp gini lah kot . haha
ayie : pai jatuh moto doe 
kak eyka : *myb dye ckp gini . mane aku thu dye ckp cmne kan . 
mne ade dgr . haha dye ckp , kat mne . teruk ke
ayie : kat sne ah . dye nak g makan . teruk jugak . bibir angelina jolie doh supe bibir dye . 
apis : HAHAHAHHAHAHHA
aku : *gelak jugak lah . but , simpati ! :'(
sumpah laen muke ! takut aku tgk ! hmm ya allah , surut kan lah bengkak tu ya allah . sembuhkanlah ahmad faiz segera ya allah ! dah tak sggp tgk dye mcm tuh ! mcm mne mahu p class ? hmm duk sini pon tak kluar rumah , ini kan pulak nak p class . haihhh iloveyousayang <3

0 comments: