CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

like like like . :)

Thursday, February 10, 2011

ungunya cinta :')

woooo , ungunya cinta ? hee~ ta penah aku dgr name cite niy . tadi , aku nan mak aku tgk cite niy . woahh . best doe . first cite to aku ta tgk . aku tgk tengah2 . tadek lah tengah sgt kan . :)  laki tuh  mule-2 nakal  na mampos . org dtg ajar dye suh duk diam . dah abis mase balik . hahah . bangang jeh . dorang sweet <3 :) . patu , lame-2 laki tuh suke kat pmpuan tuh . hee~ pempuan tuh pon , suke kat laki tuh . tp , smpai satu mase , pmpuan tuh , nmpk laki tuh dgn pempuan laen . esok tuh , bile pmpuan tuh dtg mengajr kat umah laki tuh , pmpuan tuh tadek mood n laki tuh pelik . laki tuh tny lah kenapa apa sume . then , pempuan tuh tny spe pmpuan hari tuh . patu , laki tuh ta jawab . pempuan tuh bengang dye bla . laki tuh p cari kat umah pempuan tuh . pmpuan tuh nmpk jea laki tuh pmpuan tuh bla . patu satu hari ni , pempuan tuh ade pertandingan menyanyi . laki tuh masuk wad . tyme pempuan tuh menyanyi , pempuan tuh call laki tu . suruh dye dgr pempuan tuh nyanyi for the last time .  seriously , bafak sedih :'( . hmm . mase pempuan tuh kat ats pentas tga nyanyi , dye nangis n dye turun n  mak pmpuan tuh bg lah surat yg laki tuh bg . pmpuan tuh bace , terus dye lari  pegi  hospital bab laki tuh nak buat pembedahan . sebab barah otak . smpai2 jea dye kat c2 , laki tuh dah meninggal . pempuan tuh selok menangis . bafak lah sedih cite dye . mule-2 dah hapy dah kan . dengan dorang yg kelakar , sweet . hee~ . sumpah best kalau dapat mcm to :') ^^  
ungunya cinta the best :') ungunya cinta boleh buad aku menangis :(

0 comments: