CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

like like like . :)

Friday, March 25, 2011

benciii . hm

kau nh ken , dah ade boyfie toh buad lah care ade boyfie . tak payah nak sebok dgn boyfie org ! kate boy kau toh KAYA , suruh lah dye belanje . ke tak ngaku dye toh boy kau pulak ! mcm bangang jeah ! sebok nok suruh boy org belanje . err , takpayah nak cakap mende yang same depan aku byk kali ah weh ! aku tak pekak ! ohh aku tahu , kau saje ken ? fucker -.- err , kawan ape tahu kau nh ! macam bangang tahuk ? hm menyusahken hidup orang ! hm tergedikgedik ! ade ke aku suruh boy kau belanje aku ? ade ke aku kacau boy kau ?  takdok ken ? soooo , yang sekarang nh kau nak gedikgedik sgt asal huh ? tak cukup ke satu ? sepak lajulaju kang ! haihh tahu pon kau sakit hati bile boy kau layan perempuan laen ken , habehh toh , kau ingat aku tak sakit hati ? tokkkauu ajar ! -.- dahdah lah weh ! penatt ah doe gini sokmo . aku malas jeh nak gadoh dgn kau . sebab aku pk kau member aku ! aku sabar dgn kau selame nh . tp sabar aku ade tahap dia ! jgn smpai aku sound kau depandepan ! -.- benciii kodd ! hmm >< 

0 comments: