CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

like like like . :)

Sunday, March 27, 2011

maluuuuuuuuuuuuuuuuuuu --'

err , semalam en , aku lepak dekat anjung selera dgn deeba en , pastu tga dudukduduk ah nh . then , aku rase mcm ade something gigit kain aku . cuak ah jugak ken . sekali aku tengok bawah meja , ya allah kucing . *alaa kau nh , kucing jea pon . hahha seriously , aku menjerit dekat ctu . err , bengong ! semua org pandang . maluu kod . >< pastu , aku bangun , aku duduk tempat laen . kucing toh ikut . err . aku g tempat laen pulak . then deeba halau . aku duduk balik . pastu , kucing toh perg dekat meja depan aku . ade sorang budak kecek nh jerit . then kakak budak toh cakap

kakak dye : dekk , diam lah . same jea mcm akk tu takot kucing *aku lah akk tuh
aku : err , bangang budak nh 
budak kecek : *jerittt
kakak dye : diam lahh . tgk , akk toh pun takot kucing . same mcm awok HAHAHAHA
aku : ehh budak nh 

pastu , satu family dye gelok ! aku punye lah takot boleh dorang gelakk . maluuuuu seyh ! >< hm pastu aku suroh deeba halau . then kucing toh perg . maluuu parok ! hm geranggg aku dengan budok toh . ;p comel jea kucing atas tuh . kalau lah aku tak takot kucing , lame doh aku bele . nh aku takot . HAHAHAHAHAHA

0 comments: