CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

like like like . :)

Thursday, March 10, 2011

perasann *yaa -.-

nampak title to ? err perasannnn nya kau dohh ! tokpayoh nok jaja cerita aku sane sini wehh ! cerita murahan ! mencari publisiti jea kau to >! :D orang DAH TAK LAKU mmg mcm to kan ? haihhh ape yang kau tak puas dgn ak skarang niy hah ? kau marah aku couple dengan ADIK ANGKAT kau ? GO TO THE HELL ahh derr ! kau jealouse aku couple dgn ex adik kau ? what the fuck ! dahdah , diamm ahh mu ! menyusah kan hidup aku wehh ! -.- yang kau nak cerita semua mende fitnah to kenape huh ? habatt nya kau dohh . tak payah nak jaja cerita aku sane sini sedangkan mende to tak betul . bodoh ! dah ade bf , buad care ade bf . tok payoh nok sebok jage bf orang ! bf sendiri tak jage , nak jage bf org ! hakkktuihhhh ! bela lahh wehh ! fucker loser ! pendek *eh aku pon . tinggi lah dari kau ! :D bajet HOTSETUFFFF ahh mung ! babi nak mampus org gto . haihh TOK MU !  -.-


: kauorang , kenape setiap hari korang nak sakitkan hati aku ? ade ke aku sakitkan haty korang ? jealouse kan korang bagai nak rakk hah ? takdok kann ? yang korang harihari nak jealouse kan aku kenapa ? sakit gila hati niy tau tak ? hm harihari nak cite yang korang dgn bf aku nh itulah inilah . eh vavi nya ! korang sume ade bf kan ? so , takpayah nak selok cite at aku lah wehh ! err benci nya ! menyakit kan jea ! -.- same je belake . hmm

0 comments: