CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

like like like . :)

Friday, February 25, 2011

:'(

sampai macam too sekali kau buad aku kan ? aku ade salah dekat kau ke ? if ade , aku mnx maaf sgtsgt :') aku rase , aku dah bagi yang terbaik utk kau ! tapii kau ? kau tak hargai ! if ade masalah baru dtg cari aku ! dah ade setset market , hotsetufff kau lupe aku macam too jea ! fine ! aku ingat lah weyh ! kau ingat aku niy tadek haty perasaan ? kau ingat aku niy batu ? tolongg lah ! aku dah habis faham , jage haty perasaan kau  ! tp kau , sikit pon kau tak hargai  ! bukannya aku mintak kasih sayang kau , bukannya aku mnx sepenuh perhatian kau , bukannya aku mnx kau layan aku 24 jam ! aku tak mnx semua too ! aku just mnx kau bagi aku SIKIT perhatian ! yang ikhlas weyh ! aku dengar semua cerita sedihh kau ! aku dah habis sabar dgn kau weyh ! ape yang kau nak , aku bagi . ape yang kau cerita aku dengar ! ape yang tak cukup lagi ? hmm tape lahh . kau setset maket kan . hotsetuffff ! natangnatang too sume tak bwk masuk kubo pon ! jangan  nak kejar sgt ! err:/ budak hotsetufff yang laen tak mcm kau pon ! kau niy over tahu ? haihhh -.-

0 comments: