CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

like like like . :)

Wednesday, February 23, 2011

penat --'

err~ bafak larhh penat harini . haihh , dari pagi smpai petang duk sch ! haihh pagi blaja ape sume . then rehat kul 2.00 p cari cegu kelab nak ckp something . pasceroh cari dok jupe . patu p bilik dye baru jupe . haha dah lepas jupe , lepas nan abang emi sume . hahah emi senget ! =) best lepak dgn korang <3 . yg laen ? dorang dah kacip kan ? layan aku nak taknak ! fine ! aku ingat sampai bilabila ! thanks lah ye ? hm yeahhh ! dapat jugak ponteng kelab ! hahaha pontengponteng ponn buad keje berfaedah ! hahah cat kelas , kemas kelas n sume lahh ! best ! lepak dgn korang yg agak blue *fuckk budak gtoo! + mentel + senget + kelakar = korang <3 . hahaha  ehh is , kao nak pindaa ? hm tayah lahh ! degil lah kao niy kan ? dah lepas siap sume , g lepak umah emi . haha memang best ahh ken ? haha dah tgatga  emi nokk mkn , jam dah dekat pukol 4.20 haha menggelabah belake . patu , jalan nk p sch too , boleh lagi lenggang lengguk ! haha dah smpai sch , kene lari , mmg best ! hhahh dah lepas lari , maen netball . aku tak main bab dah cukop . pegi lah main bola dekat tepi sikit . patu , tengahtengah tgk drg maen , ade org jerit . dye jerit "farahhhhhhhhhhhhhhhh" aku ponn , buad bodo jea lah . patu , bola sepak kene bontot aku  ! bafak lah sakit ! maluu seyhh ! haihh korang niy ! HAHHA :') patu , maenmaenmaen , balikk . dah balik tuh , kene tolong mak aku . err~ penatt denn ! haihh . baekkkk ! :'D

0 comments: